23.10.08

Beuratge afrodisíac o olleta alçapius



Aquesta molt especial “olleta”se li atribuïx a “Rascayú, cuando mueras que haràs tu”. És molt recomanable el seu ús en casos en els quals es tema ens falten les forces necessàries per a complaure totalment al nostre amor.

Recepta:

Moldre conjuntament arrel de pebre abencerraje, arrel de gessamí marrrakest i extracte de botifarra contrabandista, tot per parts iguals. Afegir fèsols dels bons ( dels de tirar-se pets) i tritureu. La pols resultant la diluïm en cafè licor barrejant amb sal i cansalà.
Mentre tot bull molt lentament, recite poemes, potser el següent:
"Brollen de mi veus prohibides, veus del sexe i de l'apetit, veus vetllades i jo aparte el vel i veig la meua estimada: Torna prompte !!!. Jo em cobreix la boca amb la mà .Em conserve tan pur en les entranyes com en el cap i el cor, La còpula no és per a mi més vergonyosa que la mort. Crec en la carn i en els apetits, Veure, escoltar, tocar, són miracles, i cada part de mi és un miracle"
Bon Mig Any !

Deus Vult !!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

A este home meu, se li'n va la pinça d'una maneraaaaa!!! en fi,....serà que està vivint un període...cóm diríem..."espesialito"...jjajjajj
Besadetes per a tots i totes

Anònim ha dit...

Crec que aquesta recepta es per als que pasen "molta fam" o aquells que en pasaran molta per tant disfruteu i prengau forçes perque crec que ens faran falta...